نگار جونینگار جونی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نگار جونی مامان و بابا

آلرژی دخترم

1392/3/21 11:30
نویسنده : فاطمه
289 بازدید
اشتراک گذاری

نگار جون من سلام...تو این یکی دو هفته ای که گذشت بابایی جون همش امتحان داشت و میخوند. من و تو هم بیشتر خونه بودیم و با اینکه تعطیلات بود جایی نرفتیم.ناراحت اما خوب باز خوبیش این بود که باوجود تو دیگه حوصله من سر نرفت...تو با شیرینکاریات و خنده هات خستگی و بی حوصلگی رو از تن من و بابایی بیرون میبری...قلب

نگار جونی چند روزی بود که دونه های ریزی رو صورت و یکمی هم رو دست و پاهات پیدا شده بود و بدجوری میخاروندی دلم کباب میشد وقتی صورت نازتو اینطوری میدیدمناراحت...همه میگفتن از گرماست اما چون هر روز داشت بیشتر میشد دیروز با بابایی بردیمت دکتر. خانوم دکتر گفت آلرژیه به یه چیزی حساسیت داری..اما خوب هنوز نفهمیدیم حساسیتت به چیه گل من...من و بابایی هر چیزی که به فکرمون میرسیدو انجام دادیم مثلا عروسک تاتی هات رو جمع کردیم گفتیم شاید از اوناس...حریره بادوم رو هم فعلا قطع کردم آخه خانوم دکتر گفت احتمال داره به بادوم حساسیت نشون داده باشه...خونه رو هم خنک نگه داشتیم برات...تازه بوسیدن تو رو هم فعلا دکتر ممنوع کرده ناراحتاما برا خوب شدن تو فرشته ی من اینو تحمل میکنیم... من و بابایی برات دعا میکنم زودی خوب بشی ایشالله دخترکم...ماچ

عسلکم من و بابایی عاشقانه دوست داریم  

 و از خدا میخوایم این فرشته ی آسمونی رو برا همیشه سالم و شاد کنارمون حفظ کنه...آمین...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فائزه
21 خرداد 92 15:49
الهی زود نگار خانم خوب بشی گل دختر ... فاطمه خانم اگه دوست دارید جز نویسنده های وبلاگ باشید بهم خبربدید لینکتون کردم با اجازه
مامان فرحان
22 خرداد 92 21:25
عزیزم انشاله زود زود خوب بشی و همه دوباره بوست کنن
مامان رادمهر
23 خرداد 92 11:32
نگار جونم منو رادمهرم برات دعا میکنیم که زود زود خوب شی .....الهی آمین
بابای محمد مهدی
23 خرداد 92 18:17
سلام.انشاالله که زود دخملی خوب خوب بشه.پسر منم کوچیک بود صورتش دونه های ریز قرمز تو صورتو تنش در میومد اول گفتن حساسیته بعد معلوم شد اگزماس که تا یک سالگی ادامه داشت مجبور بودیم برای جلوگیری از خارش تنش از پمادهایی قوی استفاده کنیم واین باعث شد پوست صورت محمد مهدی کمی نازک و حساس بشه.
محبوبه مامان ترنم
25 خرداد 92 21:07
سلام عزیزم. ان شاالله که آلرژی دخترتون رود خوب شه. بچه های الان خیلی نازک نارنجی هستن. ترنم ما هم آلرژی داره. من شما رو لینک کردم .اگر دوست داشتید می تونید وبلاگ ترنم رو لینک کنید. http://tarannom-diaries.niniweblog.com/