نگار جونینگار جونی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 23 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 17 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

نگار جونی مامان و بابا

شش ماهگیت مبارک عسل مامان...

1392/3/29 16:15
نویسنده : فاطمه
325 بازدید
اشتراک گذاری

   

totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif            totalgifs.com aniversario gif gif 43.gif

شش ماهگیت مبارک دخملکم...

سلام دختر گل من و بابا...دیگه بزرگ شدی و برا خودت خانومی شدی...امروز شش ماهه یا به عبارتی نیم ساله شدی...

totalgifs.com aniversario gif gif 95.gifهوراااااااااااااااااااااااااااااااااا...مبارکههههههه...totalgifs.com aniversario gif gif 63.gif

            

امروز با مامان جون بردیمت بهداشت برا واکسن شش ماهگیت...من که بازم دلم نیومد نگاه کنم اما زودی اسباب بازیاتو بهت دادم تا کمتر گریه کنی عسلم...کنترل شش ماهگیت به این شرح بود:

 وزن:  ٧٩٥٠                                      قد:  ٦٧                                 دورسر:  ٥/٤٢

این روزا خیلی شیطون شدی و حسابی آواز میخونی و از خودت صداهای مختلف درمیاری...تازه جیغای بدی هم میکشیزبان

وقتی رو شکمت غلت میزنی با کمک دستات سینت رو از رو زمین بلند میکنی و با فشار پاهات میخوای چهاردست و پا بشی...ایشالله به زودی چهار دست و پا برا مامان و بابایی را میفتی تو خونه...قلب

به کمک من یا بابایی هم کمتر از یه دقیقه میتونی بشینی...خیلی خوشحالیم از بزرگ شدنت دخترم...آلرژیت هم خدا روشکر با پمادی که دکتر داد بهتر شده...لبخند

الان قطره استامینوفن دادم خوردی و راحت خوابیدی...ایشالله که اذیت نمیشی گلم...بازم میام برات مینویسم عزیزم...مواظب خودت باش عسل من و بابایی...ماچقلبماچ

                                 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محبوبه مامان ترنم
31 خرداد 92 12:11
شش ماهگی نگار جون مبارک. ان شاالله 120 ساله بشی خاله جون.
الهام كوچولو
1 تیر 92 2:13
سلام عزيزم شش ماهگي گلت مبارك.الهام من چند روزي از نگار بزرگتره خوشحال ميشيم سري به وبلاگ دخترم بزني.