نگار جونینگار جونی، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره
پيوند مامان و باباپيوند مامان و بابا، تا این لحظه: 17 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نگار جونی مامان و بابا

چهارده ماهگيت مبارك عسلم...

1392/12/4 12:52
نویسنده : فاطمه
667 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم سلام ...چهارده ماه از زندگيت گذشت عزيزم...يه جورايي زود گذشت  اما خداروشكر چرا كه با بودنت زندگي من و بابايي شيرين تر از قبل شده...خيلي شر و شيطون شدي...الان ديگه كاملا راه ميري و دوس داري بدون اينكه دستت رو بگيريم به تنهايي راه بري هفته پيش كه مشهد بوديم  بيرون همش دوس داشتي تنهايي برا خودت راه بري تازه يه دوست هم پيدا كرده بودي و باهاش ميخنديدي...يه كار جالبم كه ياد گرفتي شمردن انگشتاته و پشت سر هم ميگي اك  دو  اك  دو.. ماماني قربونت بشه عزيزم....ماچقلبتازه ياد گرفتي اخم ميكني اونم چه اخمايي...اين روزا فك كنم دندونات داره اذيت ميكنه چون بهانه گير شدي و اصلا غذا نميخوري و مامان  ناراحته...هنوز همون چهارتا دندون جلوت دراومده و ايشاله زودي بقيش دربياد تا دختركم بيشتر از اين اذيت نشه....عيدم كه نزديكه و من و بابايي بيشتر ازخودمون به فكر خريداي شما جوجه طلا هستيم...البته يه سري لباسات هنوز مونده كه برا عيد اندازت ميشه  و يه سري هم خريديم اما بايد خريداتو كامل كنيم...عسلكم مواظب خودت باشقلبقلبقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فریاد
6 اردیبهشت 93 12:42
سلام گلم من هم نیشابوری هستم به وبه منم سر بزن دختر گلتو هم از طرف من ببوس
فریاد
6 اردیبهشت 93 12:43
من شما رو لینک کردم شما چطور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/